موارد توضیحی

 ساعت مچی Movado طرح Dot


ارائه ای مدرن و بی نظير از كمپانی لوکس Movado

نمایشگر خیره کننده و بند فلزی فوق العاده

ظرافت بی نظير و استثنایی



 


شرکت Movado، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Movado طرح Dot جديدترين محصول كمپاني محبوب موادو مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت و طلایی رنگ ، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ساعت مچی Movado طرح Dot، با توجه به قیمت مناسب دارای طرحی شیک و نو است که با توجه به کیفیت ساخت آن یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می باشند. این محصول همراه با جعبه ارسال می شود.


 


ویژگی های ساعت مچی Movado طرح Dot :
- قابلیت ست شدن با انواع تیپ های اسپرت و روزانه
- دارای جعبه و پکیجینگ ساده
- انتخابی مناسب برای هدیه
- قطر صفحه : 35 میلی متر
- طراحی لاکچری و مدرن
- رنگ بدنه ثابت
- بند فلزی
 


قیمت : 69000 تومان
 
 

 

 

ارسال به سراسر ایران درب منزل سپس پرداخت
 
 
پرداخت در محل
هزینه خرید خود را در محل پرداخت کنید

تحویل سریع محصولات
ارسال سفارش با روشهای مختلف پستی

7 روز ضمانت بازگشت
هفت روز گارانتی سلامت تمامی کالا ها

تضمین بهترین قیمت
عرضه تمامی محصولات با بهترین قیمت ها

 

نحوه سفارش :

شما می توانید از چهار طریق به دلخواه سفارش خود را ثبت کنید:

 

ثبت سفارش پیامکی 



 

جهت سفارش کافیست کد کالا را به شماره10000309پیامک نمایید.

 

کد محصول : 

178101285


نکته مهم قبل از ارسال پیامک جهت ثبت سفارش :

پرداخت پس از تحویل درب منزل می باشد 
 

 

 

 

روش دوم :


خرید آنلاین (نقدی) 

کافیست روی دکمه خرید آنلاین که در زیر آمده است کلیک کنید و فرم سفارش محصول مورد نظر را پر کنید و بعد از تکمیل فرم مبلغ کالا را پرداخت نمایید

نکته : سفارشات نقدی به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود

خرید آنلاین شامل 10 درصد تخفیف ویژه و ارسال با پست پیشتاز میباشد

زمان تقریبی رسیدن سفارشات آنلاین (نقدی) 2 الی 7 روز کاری
 

ارسال به سراسر ایران


 

روش سوم :

 

خرید تلگرامی

 

برای خرید از طریق تلگرام روی دکمه زیر کلیک، و مراحل خرید را به وسیله ربات تلگرامی فروشگاه تکمیل نمایید

 

 

 

 

روش چهارم :


خرید پستی و پرداخت درب منزل

کافیست روی دکمه خرید پستی  که در زیر آمده است کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید و بعد از تکمیل فرم مبلغ کالا را بعد از تحویل درب منزل پرداخت نمایید

 


ارسال به سراسر ایران درب منزل سپس پرداخت

زمان بندی های تقریبی رسیدن سفارشات:
پست سفارشی: 5 الی 10 روز کاری
پست پیشتاز: 2 الی 7 روز کاری
خرید نقدی: 2 الی 7 روز کاری + 10 درصد تخفیف ویژه

 

 

 

 

 

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود

 

 

ست ساعت مچی Movado طرح Bold


89,000 تومان
ست ساعت مچی Movado طرح Bold یکی از بی نظیرترین و پر طرفدارترین مدل هایی است که به صورت ست مردانه و زنانه توسط شرکت لاکچری MOVADO تولید شده است. ساعت MOVADO بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.    
توضیحات بیشتر ....

ست ساعت مچی Romanson طرح Sweet


95,000 تومان
ست ساعت مچی Romanson طرح Sweet بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Romanson طرح Sweet با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه شده که در نوع خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.    
توضیحات بیشتر ....

ست ساعت مچی Zara مدل Boulder


95,000 تومان
ست ساعت مچی Zara مدل Boulder بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Zara مدل Boulder با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه شده که در نوع خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.    
توضیحات بیشتر ....

ست ساعت و دستبند طرح استقلال


59,000 تومان
ست ساعت و دستبند طرح استقلال یک ساعت فوق العاده و از سری ساعت های فانتزی می باشد. ست ساعت و دستبند طرح استقلال دارای لوگوی این باشگاه بر روی بند ساعت و به رنگ آبی می باشد...    
توضیحات بیشتر ....

ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس


59,000 تومان
ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس یک ساعت فوق العاده و از سری ساعت های فانتزی می باشد. ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس دارای لوگوی این باشگاه بر روی بند ساعت و به رنگ قرمز می باشد...    
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچی اسپرت Miler


59,000 تومان
ساعت مچی اسپرت Miler جديدترين عرضه كمپاني محبوب میلر مي باشد. اين ساعت كه با شكل و شمايلي متفاوت نسبت به ساير ساعت هاي موجود در بازار عرضه شده است. این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک بدون عقربه می باشد.    
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچی Rado طرح DarkClassy


49,000 تومان
ساعت مچی Rado طرح DarkClassy دارای قاب و بند استیل با پوششی از استیل مشکی رنگ است که سرامیکهای مشکی درون بند آن قرار داده شده است. صفحه نمایش این ساعت به رنگ مشکی ساده ، نمایش آنالوگ، عقربه های نقره ای ...    
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچی Rado مدل Centrix


49,000 تومان
ساعت مچی Rado مدل Centrix دارای قاب استیل با پوششی از استیل طلایی رنگ و بند استیل طلایی است که سرامیکهای مشکی درون بند آن قرار داده شده است. صفحه نمایش این ساعت به رنگ مشکی ساده ، نمایش آنالوگ، عقربه های طلایی بوده و مارکرهای الماس به جای شماره های 3،6،9 و 12 جایگذاری شده است.    
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچی والار طرح Diamond


49,000 تومان
ساعت مچی والار طرح Diamond یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر WALAR می باشد. این ساعت بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که بند آن در 2 رنگ مشکی و قهوه ای عرضه شده است.    
توضیحات بیشتر ....

ست ساعت مچی کاسیو مدل 9B


95,000 تومان
ست ساعت مچی کاسیو مدل 9B بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. کنار هم قرار گرفتن ساعت ها با رنگ طلایی ، ترکیب زیبا و چشم‌نوازی ایجاد کرده است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.    
توضیحات بیشتر ....

ساعت دخترانه 10 بند قابل تعویض


59,000 تومان
ساعت دخترانه 10 بند قابل تعویض یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای 10 بند رنگی قابل تعویض به همراه 10 قاب رنگی دور ساعت می باشد.    
توضیحات بیشتر ....

ساعت هوشمند مدل M2


149,000 تومان
ساعت هوشمند مدل M2 با صفحه نمایش بیضی شکل 0.42 اینچی و بدنه سبک و بند بسیار راحت و نرم و باکیفیت و قابل مچ شدن با هر اندازه مچی می باشد. از طریق ساعت تمام نوتیفیکشن های تماس و پیامک را با ویبره اعلام می کنند ولی امکان پاسخدهی و رد تماس وجود ندارد. این دستبند قابلیت اندازه گیری فشار خون را نیز داراست.    
توضیحات بیشتر ....

ست ساعت مچی Rado مدل Jewel


39,000 تومان
ست رادو مدل Jewel بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. کنار هم قرار گرفتن ساعت ها با رنگ مشکی مات ، ترکیب زیبا و چشم‌نوازی ایجاد کرده است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.    
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچی Rado مدل Simple


49,000 تومان
اگر به دنبال ساعتی هستید که با انواع مختلف لباس چه اسپرت و چه مجلسی سازگار بوده و به راحتی به دست شما باز و بسته شود، ساعت مچی Rado مدل Simple را به شما پیشنهاد می کنیم. این ساعت در رنگ بند مشکی و قهوه ای عرضه شده است.    
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچی Swatch مدل Dailly


29,000 تومان
ساعت Swatch مدل Dailly یکی از جدیدترین و شیک ترین ساعت های عرضه شده کمپانی معتبر Swatch می باشد که دارای بند بسیار منعطف است. از دیگر ویژگی های این ساعت سبک بودن آن می باشد ...
   
توضیحات بیشتر ....

ساعت فندکدار Zippo


55,000 تومان
ساعت فندکدار Zippo. مفتخریم تا به روز ترین اکسسوری لاکچری جهان را به شما معرفی کنیم تا علاوه بر پوشیدن ساعتی شیک همواره بتوانید از فندک مخفی آن نیز استفاده نمایید و در میان دوستان خود بدرخشید.
   
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچي Bulbul مدل Ore


39,000 تومان
ساعت مچي Bulbul مدل Ore. این ساعت لاکچری به روز ترین انتخاب خاص پوشان می باشد که با طراحی ویژه و منحصر به فرد توجه همگان را در سراسر جهان جلب نموده است.    
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچي Bulbul مدل Pebble


39,000 تومان
ساعت مچي Bulbul مدل Pebble. این ساعت های لاکچری به روز ترین انتخاب سلبریتی های سال هستند که با طراحی ویژه و منحصر به فرد توجه همگان را در سراسر جهان جلب نموده اند.
   
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچی CK طرح Silver


39,000 تومان
ساعت مچی CK طرح Silver. این ساعت لاکچری با بند حصیری و برند معروف CK و سه رنگ صفحه سفید، مشکی و قهوه ای به عرضه شده است. این محصول دارای جعبه بسیار شکیل می باشد.    
توضیحات بیشتر ....

ساعت مچی دخترانه طرح ایفل


25,000 تومان
ساعت مچی دخترانه طرح ایفل. این ساعت های بسیار شیک با نگین های درخشان بر روی بند و صفحه آن ها مورد پسند دختران جوان و شیک پوش بوده و کامل کننده انواع مختلف استایل اسپرت و مجلسی است.
   
توضیحات بیشتر ....
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ساعت مچی Movado طرح Dot . ساعت مچی موادو . ساعت مچی Movado . خرید ساعت Movado . خرید ساعت . خرید ساعت Movado اسپرت . خرید ساعت زنانه و مردانه . خرید ساعت مردانه Movado . خرید ساعت مردانه دات . ساعت موادو . خرید ساعت طرح دات موادو . خرید ساعت مردانه . خرید ساعت زنانه . ساعت Movado . خرید ساعت موادو اسپرت .خرید ساعت مچی . خرید ساعت مچی مردانه . خرید ساعت مچی ارزان . خرید ساعت مچی خاص . خرید ساعت مچی هوشمند . خرید ساعت مچی دیجی کالا . خرید ساعت مجی مردانه اصل . خرید ساعت مچی مردانه ارزان . خرید ساعت مچی مردتنه بند چرمی . خرید ساعت مچی مردانه دیجی کالا . خرید ساعت مچی مردانه از دیجی کالا . خرید ساعت مچی مردانه بند چرمی اصل . خرید ساعت مچی مردانه شیک . خرید ساعت مردانه . خرید ساعت مردانه شیک . خرید ساعت مردانه ارزان . خرید ساعت مردانه از دیجی کالا . خرید ساعت مردانه اسپرت . خرید ساعت مردانه اصل . خرید ساعت مردانه مارک دار اصل . خرید ساعت مردانه بند چرمی . خرید ساعت مردانه اینترنتی . خرید اینترنتی ساعت مردانه . خرید اینترنتی ساعت مردانه ارزان . خرید اینترنتی ساعت مردانه ارزان قیمت . خرید اینترنتی ساعت مردانه شیک . خرید اینترنتی ساعت مردانه شیک و ارزان . خرید اینترنتی ساعت مردانه با قیمت مناسب . خرید اینترنتی ساعت مردانه بند چرمی . خرید اینترنتی ساعت مچی . خرید اینترنتی ساعت مچی ارزان . خرید اینترنتی ساعت مچی ارزان قیمت . خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه . خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه ارزان . خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه های کپی . خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب . خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه . خرید پستی ساعت مچی مردانه . خرید پستی ساعت ارزان مردانه . خرید پستی ساعت هوشمند ارزان . خرید پستی ساعت مچی پسرانه . خرید پستی ساعت مچی مردانه . خرید پستی ساعت مچی مردانه ارزان . خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه . خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه ارزان . ساعت مچی . ساعت مچی مردانه دیجی کالا . ساعت مچی ارزان . ساعت مچی مردانه اصل . ساعت مچی مردانه اسپرت . ساعت مچی مردانه بند چرمی . ساعت مچی مردانه مارک دار . خرید و فروش ساعت در تهران روی دیوار

https://divar.ir › ... › همه‌ی آگهی‌های وسایل شخصی › همه‌ی آگهی‌های تزیینی

نیم ساعت پیش در امیریه. ساعت فورتیس اتومات. ساعت زنانه اسپریت سه موتوره. ۳۵۰,۰۰۰ تومان. نیم ساعت پیش در شهران شمالی. ساعت زنانه اسپریت سه موتوره. ساعت مچی.

مشخصات، قیمت و خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه ایپوز ... - ...

https://www.digikala.com › ... › ساعت مردانه › ساعت عقربه ای مردانه

 رتبه: ۳٫۳ - ‏ ۱ مرور

خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه ایپوز مدل 3406.228.20.35.30 و قیمت انواع ساعت عقربه ای مردانه ایپوز از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ساعت ...

رومانسون | فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا - Digikala

https://www.digikala.com › brand › romanson

«رومانسون» (Romanson) یکی از شرکت های کره‌ای فعال در صنعت ساعت سازی است که فعالیت خود را در برای اولین بار در سال 1988 آغاز کرد. این شرکت نام خود را با الهام ...

اسکمی | فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا - Digikala

https://www.digikala.com › brand › skmei

برند اسکمی ‏(‏Skmei‏)‏ جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده و پایین‌رده در بازار جهانی است‏.‏ طیف وسیعی از ساعت‌ها شامل مردانه، زنانه، بچه‌گانه، عقربه‌ای، ...

لاروس | فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا - Digikala

https://www.digikala.com › brand › laros

برند لاروس ‏(‏Laros)‏ جزو پر‌فروش‌ترین برند‌های ساعت مچی قیمت مناسب است‏.‏ طیف وسیعی از ساعت‌ها شامل مردانه، زنانه، بچه‌گانه، عقربه‌ای، دیجیتال و ... باعث شده این ...

مشخصات، قیمت و خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه رنوس مدل ...

https://www.digikala.com › ... › ساعت مردانه › ساعت عقربه ای مردانه

 رتبه: ۴٫۲ - ‏۳۶ مرور

خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه رنوس مدل 1195C و قیمت انواع ساعت عقربه ای مردانه متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ساعت عقربه ای مردانه ...

لیست قیمت ساعت مچی عقربه ای و دیجیتالی classic watch | ترب

https://torob.com › price-list › ساعت-مچی-عقربه-ای-و-دیجیتالی-classic-wat...

لیست قیمت خرید انواع ساعت مچی عقربه ای و دیجیتالی classic watch به همراه قیمت خرید در فروشگاه های ... ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو مدل A159WGEA-1DF.

ساعت مچی گلف | نمایندگی خرید Golf با گارانتی اصلی - میهن ...

https://mihantime.com › watch-category › golf

خرید آنلاین ساعت مچی گلف (GOLF) اصل (سه موتوره فعال) و طرح سه موتوره با بند چرمی، استیل در طرحهای مردانه، زنانه، ست با مدلهای اسپرت و رسمی.

قیمت و خرید ساعت مچی مردانه و زنانه سوئیسی اصل - تضمین ...

https://www.polekala.com › products › made-in › swiss

ساعت مچی هانوا زنانه مدل 16/7041.04.0132,200,000 تومان. ساعت مچی هانوا مردانه مدل 16-5060.04.007. ساعت مچی هانوا مردانه مدل 16/5060.04.0071,930,000 تومان. ساعت مچی ...

خرید ساعت مچی مردانه اسپرت | فروش ساعت اسپرت - ...

https://ttbol.ir › ساعت › مچی › مردانه

ساعت مچی مردانه SKMEI 1392 S. 295,000 تومان. ساعت مچی مردانه SKMEI 1392 R. 295,000 تومان. ساعت مچی مردانه SKMEI 1392 G. 295,000 تومان. ساعت مچی مردانه ...

مشخصات، قیمت و خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه ... - Digikala

https://www.digikala.com › ... › ساعت مردانه › ساعت عقربه ای مردانه

 رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور

خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه رومانسون مدل TL1247MM1WAA2W و قیمت انواع ساعت عقربه ای مردانه رومانسون از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ...

مشخصات، قیمت و خرید ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو مدل ...

https://www.digikala.com › ... › ساعت دیجیتال زنانه و مردانه

 رتبه: ۴٫۷ - ‏بازبینی توسط رضا فقیهی رضایی

خرید اینترنتی ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو مدل DB-380-1DF و قیمت انواع ساعت دیجیتال زنانه و مردانه کاسیو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ساعت ...

مشخصات، قیمت و خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه ... - Digikala

https://www.digikala.com › ... › ساعت مردانه › ساعت عقربه ای مردانه

 رتبه: ۳٫۵ - ‏۲ مرور

خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه رومانسون مدل TM6A28MMGGASC2 و قیمت انواع ساعت عقربه ای مردانه رومانسون از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ...

مشخصات، قیمت و خرید ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیکو ... - ...

https://www.digikala.com › ... › ساعت مردانه › ساعت عقربه ای مردانه

 رتبه: ۳ - ‏ ۱ مرور

خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیکو مدل SKA691P1 و قیمت انواع ساعت عقربه ای مردانه سیکو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ساعت عقربه ای ...

مشخصات، قیمت و خرید ساعت مچی دیجیتالی مردانه ... - Digikala

https://www.digikala.com › ... › ساعت مردانه › ساعت دیجیتال مردانه

 رتبه: ۳٫۸ - ‏۱۲ مرور

خرید اینترنتی ساعت مچی دیجیتالی مردانه اسکمی مدل 1146 و قیمت انواع ساعت دیجیتال مردانه اسکمی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ساعت دیجیتال مردانه ...

قیمت و خرید ساعت مچی مردانه و زنانه آمریکایی اصل - تضمین ...

https://www.polekala.com › products › made-in › america

ساعت مچی فسیل مردانه مدل FS52372,270,000 تومان. ساعت مچی فسیل زنانه مدل ES3350. ساعت مچی فسیل زنانه مدل ES33501,650,000 تومان. ساعت مچی فسیل زنانه مدل ...

خرید ساعت مچی اورجینال عقربه ای مردانه و زنانه - آنلاین کادو

https://www.onlinekado.com › news › detail › view

خرید و قیمت انواع ساعت مچی اصل مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه. جدیدترین و بهترین مدل ساعت مچی چرمی شامل برند های رادو، سیتیزن، اّمگا، رومانسون، سواچ، هابلوت و دیزل ...

ساعت مچی ست | فروشگاه اينترنتي ساعت مچی تک ثانيه ...

https://taksanieh.com › ساعت مچی

ساعت مچی ست زنانه مردانه ، ضمن تبریک خدمت شما زوج های جوان و تازه عروس دامادها و همچنین عروس و دامادهای دیروز و پدر مادران امروز افتخار آن را داریم که ساعت های ست خود را با ...

ساعت مچی مردانه دیزل|ساعت مچی مردانه DIESEL | DIESEL | ...

https://kazemi-watchgallery.ir › list › ساعت-مردانه-دیزل

ساعت مچی مردانه , ساعت مردانه , فروشگاه ساعت مچی اورجینال , فروشگاه اینترنتی ساعت , فروشگاه تخصصی ساعت مچی , فروشگاه آنلاین ,ساعت اسپرت ,ساعت اسپرت ...